23 september, 2012

REISERUTEN


Da er endelig reiseruten klar.



















Planen er at jeg begynner i Sør-Afrika. Først er det to dager i Cape Town, før jeg drar til Gansbaai. Der jeg skal være med på et prosjekt hvor jeg skal drive frivillighetsarbeid med hvithai. Deretter fortsetter reisen til Zimbabwe. Her skal jeg delta på et prosjekt der jeg på hverdagene skal hjelpe til med undervisning på lokale skoler og med driften av barnehjem. I helgene blir det å jobbe med dyrene som er på gården der jeg skal bo. Her er det blant annet løver, hester og elefanter. Videre drar jeg til Rio de Janeiro hvor jeg skal utforske byen, og ikke minst se på den så kjente Jesus statuen. Etter dette blir det Peru hvor jeg hovedsaklig skal være med på en fottur og da blant annet få se Machu Picchu. Så bli det øyhopping på Fiji, før turen går videre til Australia. I Australia skal jeg delta på surfekurs i en ukes tid. Videre går turen til Bangkok. Her starter en reise som jeg skal foreta på egenhånd gjennom Thailand, Kambodsja, Laos og Vietnam. Til slutt reiser jeg til India. Planen er her at jeg skal være med på en reise i den nordlige delen av landet. Dette vil være siste stopp før jeg så vender nesen hjem igjen. 


Vida G.

1 kommentar:

  1. GOD TUR Vida! Rart å tenke på at du allerede i morgen (faktisk i dag, om man ser rent teknisk på det i og med at klokken har passert midnatt) tar fatt på den utrolig spennende reisen din! :-D Jeg gleder meg veldig til å følge med på alt det morsomme du foretar deg, og skulle nok aller helst ønske jeg var med i sekken selv! ;-) Håper du får det knall, og regner med at du har mange nye, herlige og fantastiske opplevelser og inntrykk som venter på deg der ute! Glad i deg, og gleder meg til å se deg når du er tilbake på norsk jord til sommeren! <3

    SvarSlett