16 april, 2013

HOW TO LEAVE A COMMENT

Hvordan kommenterer man på bloggen din? Joda, det skal jeg med glede vise deg.


Finn det innlegget som du vil kommentere, det bør egentlig være alle innleggene mine...

Find the post you want to comment, it should be every post...

 Skriv inn din kommentar

Write your comment

Så er det flere alternativer man kan velge når man skal kommentere. Har man en konto av noe slag, kan man hvis man vil, kommentere med dette. Hvis ikke kan man kommentere som Anonym. Velge og vrake med andre ord.

And now there is several alternatives you can comment as. If you have a account somewhere you can comment with that, or you can be anonymous. It's all up to you. Pick and choose.

 Velg den måten du vil kommentere som.

Select the one you want

Så må man skrive inn noen tall og noen bokstaver, ikke veldig kompliserte ting, det er ikke NASA liksom, alle kan klare dette. Jeg har troen på dere.

And then you have to write in som numbers and letters, not very complicated, it's not NASA, everybody can do this. I belive in you guys!

 Her har jeg skrevet inn tallene og bokstavene inn, bare for å illustrere. Kan jeg, kan dere. Stå på!

Here I have written the numbers and the letters. If I can, you can. Go for it!

 Etter å ha trykket på publiser knappen, kommer dette opp, og da er både du og jeg glad. Kan det bli bedre? Så nå vet dere hvordan det hele fungerer, så for all del, bare kommenter! Da blir jeg gladglad!

And when you push the share buttom, this will be shown. And that make you and me happy. Does it get any better? So now you know what to do, so just comment. Then I will be superhappy!

Husk også spørsmålsrunde som det står om HER !

VikingVida

2 kommentarer: