28 mai, 2013

I JUST WANNA GO HOME

Etter omtrent tre måneder på reise begynte og kjenne at jeg nærmet meg et metningspunkt. Jeg så fantastiske ting, men klarte ikke og ta det innover meg. Jeg hadde sett, opplevd og følt så mye. Her i India er det heldigvis ikke helt på samme måte. Alt er veldig annerledes her og vi gjør veldig mye. Det beste er at jeg i grunn ikke trenger og gjøre noe som helst. Det er veldig behagelig. Jeg må ikke booke transport for å komme meg noen sted, finne frem eller undersøke hva som er verdt og se. Den kule guiden vår gjør alt dette for oss. Men nå, når det er 11 dager igjen før jeg er hjemme i Norge igjen, kjenner jeg at jeg lengter hjem. Jeg orker ikke å ta bilder av alle de vakre bygningene som byene er bygd opp av. Jeg blir ikke like begeistret av nye ting. Det er helt ypperlig og være her i India, misforstå meg rett, men jeg savner hjemme. Ingenting er som hjemme.

I'm missing home now. India is great, I get to do a lot of stuff, but nothing is like home.


VikingVida

2 kommentarer: