23 mai, 2013

INDIA

Nå har mye skjedd siden sist. Jeg har kommet meg til India. Gikk lekende lett. Siden det har jeg sett et Sikh tempel, en moske, nasjonal museet, en gedigen park med vakre bygninger, natt marked, et rødt fort, sovet på et natt tog med tre senger stablet oppå hverandre, så et annet fort, kamel safari i ørkenen, campet i ørkenen, blitt tatt bilde av utallige ganger, fått en henna tatoo og besøkt et tempel som var fylt med rotter. Internettet her er så som så. Det blir derfor varierende hvor mye jeg kan oppdatere. Men jeg har det topp, så ingen grunn til bekymring. Dessuten har jeg den beste guiden som ordner opp i alt om noe skulle skje.

A lot of things have happend since last time. I'm in India now. And I have seen a tempel, mosque, museum, a beautiful park, seen two forts, slept in a train where there was three beds on top of eah other, been on a camel safari and camped in the desert, been taken photos of, gotten a henna tatoo and visited a tempel filled with rats. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar