04 juli, 2013

THAILAND

Første kveld i Bangkok rotet jeg meg skikkelig bort. Men så fikk jeg hjelp av den snilleste damen for å komme trygt tilbake til hostellet.

Jeg kom til Bangkok uten å vite at det var Songkran festival. Ble derfor lettere forvirret da jeg ble sprutet vann på av to menn og en horv med unger da jeg gikk i mine egne tanker på gaten.



Jeg tok del i vannkrigen.



Jeg tok masse masse motorsykkeltaxi. Det er så morsomt selv om reisehåndbøkene kaller det ekstremsport.

Jeg dro ned til Phuket der alle russerne tydeligvis ferierer.






Jeg prøvde å leve for under 100 kroner om dagen, men måtte etter noen dager gi tapt. Men så lenge det varte var det et fint prosjekt. Spiste masse god gatemat.




Jeg og noen andre fra hostellet jeg bodde på, der rommet vårt konstant hadde en lukt av kloakk, gikk opp til en diger Buddha statue. På veien tullet vi oss bort og gikk forvillet rundt i jungelen i en time.








Jeg reiste med en franskmann til Koh Phangan.






Jeg og franskmannen leide oss en motorsykkel og kjørte rundt på øya.



Jeg møtte de skjønneste jente og vi fikk tak i kroppsmaling før var med på Full Moon Party.







Jeg prøvde å dykke, og instruktøren ble veldig imponert over min partner og jeg sine ferdigheter.



Jeg lærte meg å spise med spise pinner.


Jeg møtte to karer på båten når jeg dro opp til Bangkok. Disse reiste jeg med videre.


VikingVida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar