30 juni, 2013

NEVER GONNA CHANGE

Da dere, er det lenge siden. Men nå skal dere høre. Jeg skal ut på reise igjen. Ihihi. Det skal sies at det er ikke en lang reise denne gangen. Den er på en og en halv uke, men likevel, jeg skal besøke et annet land. Og denne gangen er det Hellas med mamma, søsknene mine, tanten min og søskenbarna mine.

De andre hadde bestilt billettene for lenge siden. Jeg gjorde ikke det for jeg viste ikke hvor mye penger jeg kom til å ha igjen etter min store verdensreise, så jeg har nå bestilt litt i siste liten. Da jeg kom hjem var jeg jo fullstendig blakk, men det ordner seg for snille piker vet dere, så da ble det tur likevel.

Jeg kaster ikke penger ut døra så da valgte jeg jo de billigste billettene. Dette betyr at jeg har lang reisetid foran meg. Blir nesten som på verdensreisen min. Kjenner jeg blir glad når jeg vet at jeg skal tilbringe natt på flyplass og vente i tolv timer her og der. Det blir fint. Haha spesielt, jeg vet. Men det er noe med flyplasser. De er knytepunker i den vide verden, og man har alle muligheter åpne der. Så der skal jeg sitte, titte på folk og være definert bare av meg selv. Nå savner jeg det litt kjenner jeg. Å være fri, uten ansvar eller noen form for forpliktelser. Og hvem var det som bestemte alt? Joda, det var meg det.


VikingVida

1 kommentar: