24 juni, 2013

AUSTRALIA

Jeg kom til storbyen Brisbane og shoppet.  Ble muligens litt revet med, men det fikk så være.





Jeg mistet bussen som skulle ta meg til surfecamp. Måtte tilbringe mange timer på busstasjonen, og prøvde å ringe fra en telefonkiosk for første gang. Men jeg kom fram til slutt.









Jeg lærte meg å surfe, i alle fall teorien bak det. Praksis er noe annet. Men jeg kan stå oppreist.

















Jeg vasket klærne mine for første gang i mitt liv i en vaskemaskin. Resultatet ble bra.





Jeg drakk billig billig vin med kule mennesker.



Jeg så operaen i Sydney.







Jeg møtte min kjære kollega Trine i Sydney og vi spiste god middag sammen.




Jeg kom på flyplassen i det flyet boardet og fikk ekspress service slik at jeg akkurat rakk det.


VikingVida

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk opplevelse! Hadde vært morsomt om du kom med et FAQ innlegg med svar på hvor mye penger som går med på en slik tur osv. : )

    SvarSlett
  2. Hva vasket du klærne dine i før? Eller bare kastet du de og kjøpte nye etter hvert som de ble skitne / begynte å lukte?

    SvarSlett