19 juni, 2013

FIJI

Jeg kom meg til Fiji uten noen av problemene idiotene i Peru sa jeg kom til og få. I Peru vet de ikke engang hvor Fiji er.

Jeg gikk til en kiosk i regnet, før jeg ble reddet av en kjekk person som plukket meg opp i bilen sin og kjørte meg.

Jeg kastet i grunn en pil på et kart og dro til den øya den landet på.









Jeg snorklet med haier.







Jeg drakk kava.

Jeg danset Bula dansen med alle som var på den lille øya.

Jeg fikk servert mat på tradisjonelt vis.

Jeg møtte en kul dansk fyr.

Jeg spilte vollyball med de som bodde på øya fast.

Jeg lå på stranden og i hengekøyer mens jeg leste bok eller nøt livet.






Jeg og en engelsk fyr vant en konkurranse sammen og fikk gratis drikke i baren. 


Jeg bodde på ei øy som det tok meg ti minutter å gå rundt.

Jeg besøkte en grotte som var fylt med vann, og svømte man i en undervannstunnel så kom man til en bekmørk grotte.

Bilde fra google

Bilde fra google

VikingVida

1 kommentar:

  1. Skjønner ikke helt hvordan de ikke kan vite hvor Fiji er, øya er jo kjent for å være nydelig...

    SvarSlett