08 juni, 2013

GO BIG OR GO HOME

Altså, jeg er ikke helt over det. Jeg er tilbake i Norge. Jeg har klart det. Herregud, jeg har klart å dra hele verden rundt helt alene. Nå skal det jo sies at ting gikk jo ikke helt som planlagt hele tiden, men jeg klarte meg likevel. Nei, jeg kommer ikke over det. Ååhh, det er så fint å være tilbake. Jeg forstår hva folk rundt meg sier. Jeg kan forstå de. Og det er så få folk her. Det er jo nesten ingen mennesker. Hvor er alle sammen liksom? I India var det folk omtrent over alt. Jeg er også fullstendig blakk nå, har ingen penger, men det får så være. Ting ordner seg sikkert! Nå skal jeg gå og kjøpe meg det beste vannet i verden. Som jeg har savnet vannet. Det blir bra!!

I'm just not over it yet, I'm back in Norway! I made it. I managed to travel all around the world on my own. I'm gonna buy some water now, the best water in the world!


VikingVida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar