16 juni, 2013

SØR-AFRIKA

Jeg fikk se Cape Town og rotet meg bort for første, men ikke siste gang på turen.

Jeg møtte en fremmed og vi tilbrakte hele dagen sammen med vinsmaking, biologisk hage, gikk på stranden og spiste middag.










Jeg jobbet på båt som tok med turister ut slik at de fikk dykke i et bur der hvithai svømmer rett foran deg. Dette betydde også at jeg fikk dykke i buret. Jeg fikk sett det digre gapet til haien rett foran nesen på meg. 





Satt også på siden av båten med føttene dinglende ut mens haiene svømte rundt.



Jeg så pingvin- og selkolonier.





Jeg spilte paintball.



Jeg var med på utallige drikkeleker.

Jeg gikk nesten rett på en av de giftigste slangene.



Jeg fikk klappe en gepard.



Jeg spilte rugby på stranden og så solnedgangen.





Jeg prøvde å gjemme meg for politiet, men til min fortvilelse fant de meg.


Jeg lå på en vei midt på mørkeste natten og snakket med en annen frivillig mens vi tittet opp på den vakreste stjernehimmelen.

VikingVida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar