17 juni, 2013

ZIMBABWE DEL 2

Ei fantastisk jente og jeg løp langs Victoria Falls, tok av oss overdelen vår i all hast og tok bilder. 




Jeg overvant frykten min for høyder og tok Halfday Adrenaline som inneholdt blant annet Gorge Swing.









Jeg var med på båt tur der du kunne drikke på mye alkohol du bare ville mens vi så solnedgangen.





Jeg tok Microlight over Victoria Falls.



Jeg gikk med løver som var omtrent 12 måneder.




Jeg spiste middag på et sted der man gikk ned til en buffet, valgte alt hva man ville spise og så laget de maten din slik du ville ha den. Senere på kvelden fikk alle trommer som man skulle spille på og til slutt fikk jeg ansiktsmaling.



Fikk sett de fantastiske fossefallene, men ble helt kliss blaut.




Svingte meg i trærne.



Lånte regnfrakker som var super sexy. 



På vei til fossefallene dro vi på Game Drive for å se på afrikanske dyr, og der så vi også en super solnedgang med elefanter.



Dusjet under stjernene.


VikingVida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar