17 juni, 2013

BRASIL

Mitt opphold i Brasil ble kraftig kuttet ned på grunn av at jeg mistet flyet mitt i Zimbabwe. Men noe fikk jeg da gjort. A girl like me lands on her feet!

På flyplassen i Rio fikk jeg på forunderlig vis ordnet meg en tour rundt i byen i en taxi. Jeg hadde ikke mye tid før jeg måtte rekke flyet videre til Peru, så den ble på tre timer. Det var langt på kvelden og jeg satt bak i taxien og så byens nattliv før jeg faktisk sovnet. Jeg ble vekt av taxisjåføren da han hadde tatt meg med tilbake til flyplassen igjen.




Jeg fikk se Jesusstatuen gjennom et taxi vindu fordi taxi sjåføren sa, med et skrekksalgent uttrykk i ansiktet, at det var for skummelt å gå ut av bilen da jeg spurte ham om jeg kunne ta en tur opp til statuen istedenfor å sitte i bilen.





På flyet til Rio møtte jeg en riktig så hyggelig brasilianer.


VikingVida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar